Seuraavia ehtoja sovelletaan ostoksiin, jotka on tehty netlens.fi

Toimitusaika
Valtaosa linsseistä toimitetaan 48 tunnin kuluessa tilauksesta (arkipäivinä). Silmälasit toimitetaan yleensä 10-14 päivän kuluessa. Tapauksissa, joissa määräys sisältää Tuotteet, joita meillä ei ole varastossa, toimitusaika on hieman pidempi. Toimitusaika on ilmoitettu kunkin tuotteen sivulla. Jos tilaus sisältää sekä varasto- että tilauseriä, sovelletaan pidempää toimitusaikaa. Jos haluat, että varastossa olevat tuotteet toimitetaan osittain etukäteen, tämä voidaan järjestää. Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun.). Joissakin poikkeustapauksissa tilauksen kohde on loppunut varastosta, jopa valmistajilta ja tukkukauppiailta, viittaamme tällaisissa tilanteissa tuotteeseen nimellä "Out of Stock" ja ilmoitamme sinulle tästä heti, kun olemme saaneet sen. saamme sen selville. Jos tuote on "loppunut varastosta", toimitus viivästyy yleensä 1-2 viikkoa, ja on tietenkin mahdollista peruuttaa tilaus veloituksetta näissä tapauksissa (se on muuten aina mahdollista).

Suora kotiinkuljetus
Kaikki lähetykset lähetetään suoraan kotiisi A-postilla (postin rahtikirja). Jos et ole kotona vastaanottamassa lähetystä ja postilaatikkosi on liian pieni, se lähetetään paikalliseen postitoimistoon, ja sinä saat postitse lähetettävä kuitti, joka sinun on esitettävä noutaessasi tavarat (ei lisämaksua).

Toimitusriski
Netlens korvaa kaikki tavaroille aiheutuneet vahingot, jotka tapahtuvat toimituksen aikana asiakkaalle. Jos tuote palautetaan Netlensille, lähetysriskin kantaa lähettävä asiakas. Pidätämme oikeuden mahdollisiin viivästyksiin, joihin emme voi vaikuttaa. Ilmoitus siitä, että tavaraa ei ole toimitettu, on tehtävä kohtuullisessa ajassa, jotta voimme jäljittää lähetyksen, tavallisesti 14 päivän kuluessa siitä, kun asiakas on saanut ilmoituksen tavaroiden lähettämisestä sähköpostitse.

Oikeus peruuttaa
Sinulla on aina 14 päivän peruuttamisoikeus tavaran vastaanottopäivästä, mikä tarkoittaa, että sinä asiakkaana voit palauttaa tavarat meille ja saada täyden hyvityksen. Yksi edellytys on, että alkuperäinen pakkaus on täysin avaamaton, merkitsemätön ja muuttumattomassa kunnossa. Sinulla ei ole oikeutta vaatia avattujen laatikoiden palauttamista. Tarkista pakkauksesta huolellisesti, että kyseessä on oikea tuote, ennen kuin avaat sen.

Huom! Peruuttamisoikeutemme ei koske reseptivapaita lääkkeitä.

Aina ilmainen palautus
Jos olet tilannut väärän tuotteen tai jos jostain muusta syystä muutat mielesi tai haluat valittaa, voit palauttaa tuotteet meille 14 päivän kuluessa. Korvaamme palautuskustannukset palautuksen syystä riippumatta. Tilaa yksinkertaisesti "Palautuspaketti" tämän linkin kautta. Tavaroita ei saa palauttaa ennen kuin olet ottanut meihin yhteyttä ja saanut vastauksen.

Tuotetakuu
Tarjoamme 1 vuoden tuotetakuun, mikä tarkoittaa, että jos silmälasit tai piilolinssit rikkoutuvat valmistusvirheen vuoksi tänä aikana, sinulla on oikeus saada uudet silmälasit tai korjata vika. Vialliset tuotteet on aina varastoitava ja palautettava meille.

Tarve
Viallisista tavaroista on tietenkin mahdollista valittaa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun tai tilaa "palautuspaketti" tästä linkistä ennen kuin palautat tavarat, joita haluat reklamoida. Älä lähetä tavaroita suoraan valmistajalle, vaan kaikki reklamaatiot on tehtävä meidän kauttamme. Riitatapauksissa noudatamme aina yleisen valituslautakunnan (ARN) lausuntoja. Hinnat
Jos kyseessä on linkin tai alennuskoodin kautta tapahtuva jatkuva hintakampanja, sitä ei voida soveltaa takautuvasti (eli sen jälkeen, kun tilaus on tehty verkkokaupassamme). Pidätämme myös oikeuden teknisistä tai manuaalisista virheistä johtuviin hinnoitteluvirheisiin.

Sitova sopimus
Sitova sopimus syntyy vasta, kun tilaus on tarkastettu ja lähetetty loppuasiakkaalle varastostamme tai alihankkijoidemme varastosta. Siihen asti myyjällä ja ostajalla on oikeus peruuttaa kauppa mistä tahansa syystä. Ostajalla on myös oikeus peruuttaa ostos 14 päivän kuluessa toimituksesta tietyin edellytyksin (katso käyttöehtojen kohta "Peruuttamisoikeus").

Maksu
Jos nosto/vaatimus onnistuu, kaikki maksettu käteinen palautetaan asiakkaan henkilökohtaiselle tilille tai, jos kyseessä on korttimaksu, tilille, johon kortti on liitetty. Palautus maksetaan 10 päivän kuluessa hyväksytystä peruutuksesta/vaatimuksesta.

Aikaraja
Jotta voit tehdä ostoksia Netlensissä, sinun on oltava vähintään 18-vuotias, ja sinulla on oltava voimassa oleva ruotsalainen pakettitoimituksen henkilökortti tai huoltajan lupa ostoksiin. Jos alaikäisen kortilla tehdään korttiostoksia, valtuutettu on vastuussa kortista ja kortilla tehdyistä ostoksista sekä huoltajan suostumuksen hankkimisesta ostoksille.

Tilaus
Edellytämme, että sinulla on optikon tai silmälääkärin tuore resepti meiltä tilaamiasi linssejä ja voimavaroja varten. Tammikuun 1. päivästä 2011 alkaen tämä ei ole enää lakisääteinen vaatimus, mutta meidän ja sinun vuoksesi haluamme, että sinulla on aina voimassa oleva resepti, kun ostat meiltä. Poikkeuksena ovat värilliset linssit ilman voimakkuutta - emme vaadi reseptiä tämäntyyppisiä tuotteita varten. HUOM! Emme tarkista lääkemääräystäsi, vaan luotamme sinuun, kun vahvistat sen olemassaolon. Siksi on erittäin tärkeää, että tiedät tarkalleen, mitä olet tilaamassa - noudata tarkkaan reseptiäsi tai tarkista aiemmat linssilaatikot varmistaaksesi, että tilaat oikeat tuotteet.

Tilaus
Jos olet aloittanut tilauksen kanssamme, saat aina sähköpostia noin viikkoa ennen seuraavaa toimitusta. Sinulla on aina mahdollisuus peruuttaa tilaus palauttamalla sähköposti. Tilauksiin ei liity sitoutumisaikoja tai lisämaksuja. Jos sinulle ei ole ilmoitettu tulevasta toimituksesta ja linssit toimitetaan ajoissa, vaikka et haluaisikaan niitä, palautamme ne ilmaiseksi. Voit tietysti peruuttaa tilauksesi tai lykätä sitä milloin haluat.

Kakut
Käytämme evästeitä tilausprosessin helpottamiseksi. Järjestelmämme esimerkiksi muistaa, mitä olet laittanut ostoskoriin, vaikka suljet selaimesi ja palaat sitten takaisin kauppaan. Tilaaminen osoitteessa www.netlens.se on kuitenkin mahdollista, vaikka selaimestasi olisi poistettu evästeet käytöstä. Lisätietoja TÄÄLTÄ.

Maksutavat
Tarjoamme kolme eri maksutapaa:

1.) Tilausten laskutus
Kun valitset laskulla maksamisen tilauksen yhteydessä, saat laskun samassa paketissa, jossa piilolinssit toimitetaan. Sinulla on sen jälkeen 30 päivää aikaa maksaa lasku. Jos laskua ei ole maksettu 30 päivän jälkeen, lähetämme sinulle muistutuslaskun, jossa muistutusmaksu on 60 kruunua. Jos lasku on edelleen maksamatta 10 päivän kuluttua, lähetämme sinulle maksuvaatimuskirjeen, jossa veloitetaan 180 kruunun lisämaksu ja 24 prosentin viivästyskorko laskettuna ensimmäisestä laskutuspäivästä eli päivästä, jona tavarat on lähetetty sinulle postitse. Laskuja koskeviin kysymyksiin voi vastata sähköpostitse tai puhelimitse +46 (0)8 618 05 05.

2.) Paypal
Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi ohjeet maksamiseen Paypalilla. Lue lisää Paypalista maksutapana täältä: Faq.FAQ paypalista.

3.) Klarna
Yhteistyössä Klarnan ja Klarna Checkout -maksuratkaisun kanssa tarjoamme:

  • 1. lasku
  • 2. Osamaksu
  • 3. Korttimaksu
  • 4. Klarna Direct
  • Valitsemalla Klarna-maksutavan ja antamalla tiedot kassalla hyväksyt Ehdot ja edellytykset.
    Klarna Checkout näyttää sinulle tiettyjä tietoja, kun sinut on tunnistettu. Tiedot, jotka sinun on annettava tunnistautumista varten, voivat vaihdella eri ostovaihtoehtojen ja asiakkaiden välillä. Luottokelpoisuuden arviointia ei koskaan tehdä suoraan Klarna Checkoutissa, vaan tarpeen mukaan valitsemasi maksuvaihtoehdon mukaan. Klarnan tuottamat luottotiedot eivät vaikuta luottokelpoisuuteesi, eivätkä muut sinua koskevia luottotietoja pyytävät tahot, kuten pankit, voi nähdä niitä. Kun sinut on tunnistettu, Klarna Checkout näyttää, mitä vaihtoehtoja sinulla on. Sinulle tarjotut vaihtoehdot voivat muuttua aika ajoin. Lisätietoja ja Klarnan maksutapojen täydelliset ehdot löydät osoitteesta Klarnan ehdot.
    Jos haluat tietoja maksustasi, ota yhteyttä Klarna-asiakaspalveluun. Löydät tilauksesi Clark-sovelluksesta.

    Luotto- ja osoitetarkastus
    Kun maksamme laskutilauksena (ei Klarnan kautta), teemme aina luottotietojen tarkistuksen uusista asiakkaista ja varmistamme, ettei asiakkaalla ole maksuhäiriömerkintää tai velkaa ulosottoviranomaiselle. Huomaathan, että hyväksymme tilaukset yleensä vain rekisteröityyn osoitteeseesi (lukuun ottamatta erityistapauksia, kuten tilapäisiä toimituksia esim. loma-asuntoon jne.). Jos sinua ei hyväksytä tarkastukseen, sinulle ilmoitetaan siitä välittömästi reaaliajassa. Lähetämme sinulle myös niin sanotun uudelleentarkastuskirjeen, jossa ilmoitamme, että luottotarkastus on tehty, riippumatta siitä, onko se hyväksytty vai ei.

    Henkilötietojen turvallinen käsittely
    Kun tilaat meiltä tavaroita, säilytämme henkilötietojasi PUL:n (henkilötietolaki) sääntöjen mukaisesti. Käytämme tietoja vain tavaroiden toimituksen loppuun saattamiseen ja yhteydenpitoon kanssasi Netlens-ostoksiisi liittyen. Sinulla on oikeus tutustua sinusta tallentamiimme tietoihin ja pyytää, että ne poistetaan kokonaan tai että niitä muutetaan toiveidesi mukaisesti.

    Lääkevalmisteiden myynti
    Tapauksissa, joissa ostos sisältää vain tai osittain lääkkeitä, ikäraja on 18 vuotta. Tämän jälkeen tavarat toimitetaan ainoastaan asiakkaan rekisteröityyn osoitteeseen joko henkilökohtaisena toimituksena henkilötodistusta vastaan tai noutona postinkantajalta henkilökohtaista kuittia vastaan. Tällä menettelyllä varmistetaan, että vain vähintään 18-vuotiaat voivat ostaa ikärajoitteisia tuotteita osoitteesta www.netlens.se. Tämä verkkokauppa, www.Netlens.se, on hyväksytty lääkkeiden myyntiin Internetissä. Voit tarkistaa tämän klikkaamalla EU-logoa verkkosivujemme alareunassa.

    Huomautuksia! Peruuttamisoikeutemme ei koske lääkkeitä.

    Viraston yhteystiedot
    Vaihde: 018-17 46 00
    Lääkeinformaatio: 0771-46 70 10

    Postiosoite:
    Ruotsin lääkevirasto
    Box 26, 751 03 Uppsala

    Käyntiosoite:
    Uppsala Science Park
    Dag Hammarskjölds vej 42
    752 37 Uppsala

     
     

     Tel: +46 8 618 05 05