|
Usein kysytyt kysymykset
Klikkaa kysymystä lukeaksesi vastauksen.
Voinko maksaa PayPalilla Klarnan sijaan?
Kyllä voit. Kassan oikeassa alareunassa on painike "Check out with Paypal".
Miten palautan linssit?
Sinulla on 14 päivän maksuton peruuttamisoikeus, jos kaikki laatikot ovat ehjiä ja ehjiä ja muuttumattomassa kunnossa. Aina maksuton palautusoikeus Jos olet tilannut väärät linssit tai muutat mieltäsi jostain muusta syystä tai haluat valittaa, voit palauttaa linssit meille maksutta. Maksamme palautuskulut mistä tahansa syystä. Sinun tarvitsee vain tilata "palautuspaketti" tästä linkistä. Älä palauta tuotteita ennen kuin olet ottanut meihin yhteyttä ja saanut vastauksen.
Miten voitte pitää hintanne niin alhaisina?
Voimme pitää hintamme niin alhaisina suuren liikevaihtomme ja vähäisten yleiskustannusten ansiosta! Toimitilamme ovat edulliset, ja meillä on tehokkaat hankinta- ja pakkausjärjestelmät. Emme käytä rahaa markkinointiin tai PR:ään. Me yksinkertaisesti valvomme kustannuksia tarjotaksemme mahdollisimman alhaisia hintoja. Se on meidän asiamme!
Ovatko myymänne alkuperäiset linssit aitoja?
Totta kai ne ovat! Saat täsmälleen samat linssit kuin optikolla
Sisältyykö arvonlisävero verkkosivujen hintoihin?
Kyllä, kaikki piilolinssejä tilatessasi näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Kuinka kauan kestää saada tilaukseni?
Yleensä kestää 1-5 päivää. Tarkista tuotesivulta tietyn tuotteen tarkat toimitusajat. Tuotteet lähetetään A-postilla suoraan postilaatikkoosi. Yhdeksässä tapauksessa kymmenestä ne saapuvat tavaran lähettämistä seuraavana arkipäivänä. Jos postinkantaja katsoo, että paketti on liian suuri postilaatikkoosi/postilaatikkoosi, se on noutoasia. Tämän jälkeen saat postissa ilmoituksen, jonka avulla voit noutaa paketin läheisestä postitoimistosta (silloin toimitus viivästyy usein 1-2 työpäivää). Poikkeustapaukset Jos tuote on loppunut varastosta ja meidän on tilattava linssit uudelleen valmistajalta, se kestää yleensä viikon. Tämä koskee noin 1 % varastotilauksista, ja ilmoitamme siitä sinulle mahdollisimman pian ja tarjoamme ilmaisia linssejä odotusaikana. Voit seurata tilaustasi kirjautumalla tilillesi täällä verkkosivustollamme. Täältä löydät tietoa tilauksesi edistymisestä.
Voitteko auttaa minua linssien valinnassa?
Ei, valitettavasti emme voi antaa neuvoja tai suosituksia siitä, mitä linssejä kannattaa tilata. Sinun tulisi aina kokeilla optikolta tilaamaasi linssimallia. Voit tietysti lukea eri malleista täältä verkkosivuiltamme ja mennä sitten optikolle ja pyytää sovittamaan niitä.
Mistä tiedän, mitä linssejä tilata?
Etsi viimeisimmästä linssipakkauksestasi linssien merkki ja malli sekä tarvittavat parametrit, kuten teho, halkaisija ja pohjakäyrä. Usein ihmiset ovat heittäneet vanhat linssinsä pois, jolloin voit soittaa optikolle ja pyytää "reseptiä". Optikko on lain mukaan velvollinen antamaan sinulle reseptin, josta voit lukea, mitä linssejä tilaat.
Apua, en uskalla kysyä optikolta, mikä malli/arvot minulla on
Joskus voi olla hieman noloa kysyä optikolta linssimallia ja -arvoja, koska tuntee, että "pettää heidät", kun alkaa ostaa halvempia linssejä verkosta. Pyydä sitten päästä kokeilemaan uutta linssimallia, kuten päivittäislinssejä, ja pyydä varapari kotiin, jotta voit kokeilla sitä seuraavana päivänä. Yhden päivän linssit ovat erittäin halpoja pareittain, ja yleensä saat ne ilmaiseksi. Nämä pakkaukset kertovat sinulle, mitkä ovat arvosi, ja voit sitten tilata meiltä!
En löydä linssini mallia verkkosivuiltanne!
Jos haluat linssimallin, joka ei ole valikoimassamme. Lähetä meille viesti, niin voimme lisätä sen valikoimaamme, jos saamme lisää kyselyitä haluamastasi mallista.
Voinko peruuttaa ostokseni ja saada rahani takaisin?
Kyllä, sinulla on 14 päivän maksuton peruutusoikeus edellyttäen, että kaikki laatikot ovat ehjiä ja muuttumattomassa kunnossa. Aina maksuton palautusoikeus Jos olet tilannut väärät linssit tai muutat mieltäsi muista syistä tai haluat valittaa, voit palauttaa linssit meille hyvitystä vastaan. Maksamme palautuskulut mistä tahansa syystä. Sinun tarvitsee vain tilata "palautuspaketti tästä linkistä. Älä palauta tuotteita ennen kuin olet ottanut meihin yhteyttä ja saanut vastauksen.
Voinko tilata linssejä puhelimitse?
Kyllä voit, soita asiakaspalveluumme osoitteeseen +46 8 618 05 05. Varmista, että sinulla on tarvittavat tiedot valmiina, esim. linssin malli, teho, halkaisija ja pohjakäyrä.
Milloin on syytä käydä optikolla tai silmälääkärillä?
Sinun tulisi käydä rekisteröidyn optikon tarkastuksessa vähintään kerran vuodessa, jos käytät linssejä säännöllisesti. Voit tietysti käydä myös silmälääkärillä, mikä voi joissakin tapauksissa olla edullisempaa. Sinun on ehdottomasti käytävä optikolla tai silmälääkärillä, jos sinulla on ongelmia linssien käyttämisessä. Mene mahdollisimman pian, on suuri riski lykätä käyntiä tai jatkaa linssien käyttöä, kun sinulla on ongelmia.
Pitäisikö minun valita sama vahvuus piilolinsseille kuin silmälaseille?
Ei, ei aina, usein linsseissäsi on hieman heikompia voimakkuuksia. Jos hankit linssejä ensimmäistä kertaa, sinun kannattaa ehdottomasti käydä optikolla ennen kuin tilaat meiltä. Pyydä päästä kokeilemaan yhden päivän linssejä ja pyydä ottamaan varapari kotiin. Näissä pakkauksissa kerrotaan, mitä arvoja meiltä kannattaa tilata.
Yleisiä myyttejä linsseistä ja linssien käyttäjistä
- Myytti: piilolinssit jäävät silmän taakse
Fakta: Ei, ei todellakaan! On fyysisesti mahdotonta saada linssiä pysymään silmämunan "takana". Silmää peittävä ohut kalvo on yhteydessä silmäluomien sisäpuolelle, joten linssi ei voi liikkua edestä taaksepäin. On totta, että linssi voi jäädä kiinni silmäluomien alle, mutta ei ole koskaan vaaraa, että se joutuu silmän taakse. Linssin voi aina ottaa uudelleen kiinni.
- Myytti: Linssit voivat kasvaa silmämunan mukana
Fakta: On olemassa monia myyttejä linsseistä, jotka ovat "juuttuneet" ja yhdistyneet ystävän silmään. Ei, sitä ei ole tapahtunut, älä huoli.
- Myytti: linssien hoito on rasittavaa
Fakta: Se on yksinkertaista ja helppoa, ja se on yhä helpompaa. On olemassa monenlaisia linssejä, joista osaa voi käyttää kokonaisen kuukauden ottamatta ja puhdistamatta niitä, osan voi ottaa pois ja heittää pois nukkumaan mennessä ja ottaa kokonaan uudet linssit seuraavana aamuna.
- Myytti: piilolinssit satuttavat.
Fakta: Pehmeät piilolinssit ja jopa kovat linssit (ne harvat mallit, joita on vielä markkinoilla) ovat kaikki mukavia ja helppokäyttöisiä. Silmä tottuu linsseihin hyvin nopeasti, ja pian unohdat, että ne ovat edes sisällä. Niihin tottuminen vie vain muutaman päivän.
- Myytti: Piilolinssit voivat pudota milloin tahansa, ja ne katoavat helposti.
Fakta: Ei suinkaan, jos ne on asennettu oikein, linssit pysyvät tiukasti paikoillaan. Ennen vanhaan, kun kaikki käyttivät kovia linssejä, ne tulivat ulos, mutta pehmeiden linssien kanssa näin ei tapahdu juuri koskaan.
- Myytti: Teini-ikäisten ei pitäisi käyttää linssejä.
Fakta: Nykyään sekä lapset että teini-ikäiset käyttävät linssejä. Tietenkin on tärkeää huolehtia linsseistä, mutta nykyään ne ovat helppo ja hyvä vaihtoehto silmälaseille. Jos olet tarpeeksi vastuuntuntoinen, iällä ei ole väliä. Päivälinssit sopivat erinomaisesti lapsille ja nuorille, koska ne eivät vaadi paljon hoitoa ja puhdistusta.
- Myytti: yli 40-vuotiaiden ei pitäisi käyttää piilolinssejä.
Fakta: suoraa ikärajaa ei ole. Esimerkiksi kaksiteholinssit ovat ihanteellisia ikänäön korjaamiseen. Monet vanhemmasta sukupolvesta ovat sanoneet hyvästit lukulaseilleen ja käyttävät niiden sijaan linssejä.
- Myytti: Linssit voivat aiheuttaa erilaisia silmätulehduksia.
Fakta: Silmätulehdukset johtuvat yleensä linssien ja linssipesien huonosta tai jopa huolimattomasta hoidosta. Jos olet tunnetusti hieman huolimaton, suosittelemme kertakäyttöisiä linssejä, koska niitä ei tarvitse puhdistaa tai säilyttää. Kunhan pidät kätesi puhtaina, kun asetat kertakäyttölinssit, olet tehnyt tarpeeksi silmiesi terveyden varmistamiseksi.
|